Mazda není výjimkou

Po našich silnicích se dnes už prohání značné množství nejrůznějších vozidel. A ponechejme nyní stranou, že se tato ne vždy prohánějí, ale že nejednou spíše trčí v kolonách a jejich řidiči trnou, kdy se konečně dostanou do cíle své cesty. Máme tu nejrůznější značky aut, máme tu jejich nejrůznější modely a ročníky. Protože si každý z našinců koupil nebo kupuje takový vůz, jaký mu vyhovuje, a používá ho až do doby, než si usmyslí nebo potřebuje pořídit vozidlo nové. A mezi těmito auty najdeme logicky třeba i Mazdy.

Pro každé auto je ale příznačné to, že se při využívání postupně opotřebovává a nejednou na něm vznikne přičiněním vandalů, v důsledku nehody, působením živlů a podobně i nějaká ta škoda. A pak se takové auto musí opravit a dříve či později i zlikvidovat. Tomu se neubrání žádný typ vozidla, ani Mazda ne.

bílá Mazda

A aby u nás vozy této značky svým majitelům pokud možno co nejlépe sloužily, funguje u nás pro vozy značky Mazda vrakoviště. Které ale – jak by se mohli mnozí z nás na první dojem domnívat – neslouží jenom jako odkladiště vozů, které už jsou definitivně neupotřebitelné.

I když se tu jedná o vrakoviště, nejsou zde taková vozidla odstavována jenom proto, aby se jednou provždy zlikvidovala. Toto vrakoviště se totiž zabývá i obchodováním s náhradními díly, a dají se tu nakoupit i prodat díly jak nové, tak i ty už použité, přesto však kvalitní a spolehlivé, ba i použité i nové pneumatiky. A ti, kdo si zde takové náhradní díly kupují, na ně dokonce dostávají i záruku.

červená Mazda

A aby byl zde nabízený servis kompletní, nabízí se tu i originální diagnostika vozů této značky a Fordů, nabízí se tu třeba vyčtení a vymazání závad, regenerace DPF filtru, programování, kódování a podobně. V čemž toto vrakoviště dokáže zastoupit značkové servisy Mazdy. Majiteli tu opraví karosérii, nastříkají spodek vozu, vymění čelní skla a pneumatiky, opraví klimatizaci, připraví vůz na STK a podobně.

A to se to potom lidem jezdí!